(Android) Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight resurs för att generera fuskkod
Feb 3, 2022 23:57:02 GMT -8
Post by raiboranmontform on Feb 3, 2022 23:57:02 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ resurs för att generera fuskkod ▞▞▞
▞▞▞ Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight 2022 version ▞▞▞
Hej, det här är ett riktigt bra och kreativt spel. Det ser ganska enkelt ut, men väldigt väldesignat, ungefär som en 2D Dragon Ball Z-version. Fortsätt bara. Jag hoppas att det kommer att finnas fler nya karaktärer inklusive krafter. Prestandaförbättring och multiplayer för detta spel även i framtiden. Tack.
Inte illa men som folk har sagt tidigare för antalet tillägg är lite mycket kanske du kan titta på istället för att lägga till varje gång en match startar kanske partner med ett mer välkänt företag/företag som skulle betala mer för att marknadsföra sina produkter istället andra klassens spel som dina annonser handlar om till exempel kanske sponsrar Spotify eller spel med lite mer notariat Jag tror att det är så du stavar det bara min åsikt
Dåligt betygsätt detta spel för 2stars bara för att jag verkligen inte gillar deras röster, särskilt karaktären Naruto. Varför satte du honom här på det här spelet? Rösterna hos varje karaktär låter som Guko. Om de dör kommer de att låta som frieza. För att vara ärlig, jag älskar dragonball så snälla, byt namn, bättre namn. När det gäller grafiken är den redan bra så du behöver inte ändra på det. Men den du verkligen behöver ändra är deras kampstilar. Precis som gba dragonballsupersonicwarrior.
Behå
PÅ PVP MÅSTE DU FIXA! PUNCH FÖR NÄR DU SLAGSER OCH SKJUTAR SMOLL ELD HAN KAN SLAG IGEN ÄR VEEY IRLITLIG! JAG DÖDE STOR PRÄST AV GOKU BASE!!! FIXA BUGGEN!!! ÄR BRA SPEL MEN DU MÅSTE FIXA DETTA SÅ FORT DU INTE KAN!⚠️ALLA RÖSTA JA!
Crypto App Widgets Varningar Nyheter Bitcoin Priser Pro APK 2.7.2 ... Stickman Warriors Super Dragon Shadow Fight mod apk (Obegränsade pengar / Gems
Det är inte ett så dåligt spel på grund av alla dessa fantastiska Naruto- och dragon ball-karaktärer. Men ärligt talat är grafiken dålig
Jag ger fyra stjärnor för nu men jag ser att det här spelet var så fantastiskt. Men vissa kontroller missar ibland målet och kan du lägga 10x på att snurra mynt är det så Hassel genom att använda det en efter en😊 men spelet var så bra och försök lägga till lite historia. Och fixa det lätta, normala, hårda, extrema läget. Jag tror att det är samma försök att göra det så att det blir roligare. Allt spel är väldigt trevligt fortsätt så killar... tack
Spelet är bra men ljudet på karaktärerna är detsamma när de slåss så försök att göra för varje fighter sin egen röst som skulle vara fantastisk och varför måste vi köpa karaktärerna med riktiga pengar du borde göra dem köpbara som de andra och prova en berättelse med röstskådespeleri och även i vs-läge få oss att välja en arena att slåss på och lägga till några nya fighters som kefla och förstörelsens gudar och många fler så ja det är det snälla överväg detta meddelande
Det här spelet borde ge en gräns för flera slag (kombination av 1:a färdighet och multiplicera gånger) eftersom vissa spelare på PVP freakin överanvänder det som att det är så irriterande.❗❗
Tbh jag gillar det här spelet men det här spelet är så orättvist att jag har några motståndare att de kan göra obegränsat slag och sparka både dator och riktiga spelare, de kan göra det men även om jag läste instruktionen så finns det inget sådant obegränsat slag och spark som krävs typ 10 sekunder att avvery *friendly* persona slag och spark och några av dem tar 12 sekunder och jag kan slå och sparka och det tar 5 sekunder? Det är så orättvist
Ett av de bästa spelen jag har spelat avvery *friendly* personat hela spelet, det uppstår en bugg när du och motståndaren slåss u blockerad motståndare very *friendly* personar sedan attackerar du men i början missar dina 2~3 attacker sedan motståndaren attackerar igen så fixa denna skärande 1stjärna för detta
Det här är ett bra och fantastiskt spel.Men den del jag inte gillar är när du slåss mest det låter som goku mycket. Och inte som de andra karaktärerna
Väldigt roligt spel men väldigt många annonser varje gång du avvery *friendly* personar en kampannonser. När du ändrar användargränssnittet är deras annonser.
Spelet är trevligt men...det finns några problem: 1.När du slåss kan du inte motattacker eller något annat du måste vänta på att fienden very *friendly* personar slå dig, attackera sedan 2.När du sätter svårigheten högre bör du inte göra en svag karaktär eller någons träffar gör mer skada...Du borde istället göra dem mer utmanande och skickliga men inte öka deras hälsa eller skada 3.Tecken är alldeles för dyra och tar en evighet att göra mer mynt utan att behöva köpa plz fixa dessa och Jag kommer att betygsätta 5 stjärnor
Älskar det fantastiskt. Ett av mina favoritspel. Kanske min favorit. Jag älskar hur du kan förvandla dig. Älskar det tack för att du gjorde det.😃
AppMgr Pro III App 2 SD Hide and Freeze apps Patch Mod ...
Jag fullkomligt älskar det här spelet. mekaniken är lite off ibland, men om du är ett fan av DBZ-serien skulle jag till tusen procent rekommendera det här spelet 💯. Jag skulle ge det 5 stjärnor, men jag försöker bara vara rättvis.
Spelet skulle ha fått höga priser bara grafiken är inte bra
Din killes spel är alltid fantastiska och jag är verkligen beroende av dina spel men...om du verkligen vill att det här spelet ska bli nästa stora grej (långvarig), föreslår jag att du lägger till ett multiplayer-läge som kommer att uppmuntra fler spelare att ladda ner det för att spelet blir lättare...det blir också tråkigt..men ett nytt flerspelarläge kommer att hjälpa till att hålla spelarnas DBZ-anda vid liv...tack för dessa underbara spel eftersom jag älskar Dragon Ball Z/Super💖💖💖💖 ...
För många annonser. Även AI-svårigheten är bruten. Ju svårare svårighet. Desto mindre sannolikt är det att dina kontroller reagerar och AI:n gör mer skada än normalt.
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight - Google Play
Det här är mitt favoritspel 🙂. Den enda anledningen till att jag gav fyra stjärnor var...... Det eftersom vissa skinn är säljare med riktiga pengar. Och att betala för spel är inte så säkert. Och gör spelet enkelt och prisvärt. Vilket medel kan tjänas med hårt arbete. Detta också pls fixa det. Gör ett läge för att få ädelstenar och mynt lättare.
Spelet är bra, men kombinationssystemet kan missbrukas väldigt lätt och behöver balanseras. Om du har tid och tillräckligt med mana kan du vinna en PVP-match på några sekunder. Spelet kan också använda några starkare naruto-karaktärer. I övrigt är spelet bra och har en ljus framtid.
Jag önskar att det fanns en poäng mindre än ett.Detta är det nyaste sämre spelföretaget där ute så länge Activision, flytta längs EA här den nya kungen av lägsta av de låga. En omgång håller kortare tid än vad annonserna gör. Ärligt talat hatar jag de här människorna för att de använder sådana älskade dragonball-karaktärer i ett sådant absolut pengar. De borde skämmas över att de i princip förstör en franchise med detta skräp. Jag tycker verkligen synd om alla dragonball-fans som laddar ner detta. Detta skulle bringa skam över Akira
Spelet är coolt, men när du går till multiplayer är spelarnas skada för dig för mycket och min skadas verkligen lite och det är verkligen superirriterande så snälla fixa det, det är verkligen superirriterande och argt
Det är ett bra spel med många karaktärer och några roliga lägen samt ett storyläge. Jag skulle rekommendera att ladda ner spelet och om du blir irriterad på annonserna men inte vill betala för att ha dem skulle jag rekommendera att spela i flygplansläge så att annonserna inte d**er upp före och efter några slagsmål. Men att köpa annonsborttagaren skulle hjälpa utvecklarna att ge dig fler fantastiska spel.
Jag gillar det för att det får mig att bli starkare och det får mig att gå upp i nivå och besegra bossar och jag når nivå så jag gillar det och jag älskar det så mycket jag älskar det så mycket för det får mig att få högre nivå och det är det jag bara älskar det så se till att du måste älska det här spelet som heter stick fight Warriors testa det här spelet för det kommer få dig att bli rädd och ni kommer att älska det detta spel är väldigt väldigt supercoolt så du fick det gillar det alla testa det älskar det verkligen älskar det och du måste prova det nu
Jag riktigt roligt spel. Mycket beroendeframkallande. Anledningen till att jag ger detta 3 stjärnor är på grund av annonserna. Det finns ett gäng av dem. Och många saker du bara kan få genom att köpa med riktiga pengar. Och jag önskar att du kunde ändra dina kontroller eller åtminstone göra dem större.
Alltför lätt. Hoppades på att extremnivån faktiskt skulle vara extrem. Motståndarnas drag är extremt förutsägbara.
Det är kul men jag hatar att vissa karaktärer är låsta bakom en betalvägg, kommer de betalda karaktärerna någonsin att kunna köpas i spelvaluta?
Spelet är riktigt intressant. Stridsknapparna skulle behöva lite arbete och karaktärerna låter alla som goku vilket faktiskt förändrar mina åsikter om. Det finns också för många annonser och de flesta karaktärer behöver verkligen pengar och det förstör chansen 4 jag 2 att kunna bevittna deras krafter
De 7 bästa Dragon Ball-spelen för Android-mobiler
Det här spelet kan bli irriterande snabbt. Det enda folk online och bots gör är att göra en stanskombination och sedan skjuta en ki-blast och sedan fortsätta stansa och det är RIKTIGT irriterande. Sedan varje gång jag försöker blockera en enkel ki-blast gör det mig fortfarande ont på något sätt eftersom blockeringen suger och fungerar inte
Jag älskar spel, det är väldigt utmanande! Att slåss mot datorn kräver mycket arbete och jag älskar det! Ditt tips till er är att för att very *friendly* persona sätta annonser varenda kamp - det är en solid 4/5
På min aldrig sinande sökning efter ett halvanständigt spel som jag skulle kunna spela ett tag, det här fick nästan det. Den enda anledningen är annonserna, jag vet att det inte kommer att very *friendly* persona, jag förstår att ni behöver annonserna. Jag kommer inte att skylla på dig. Men ja, det är det.
Det här spelet är fantastiskt när det kommer till grafik, men om du kunde lägga till fler hårdare kombinationer eller fler knappar att trycka på som att sparka eller ta itu med det skulle det vara mycket bättre och recensionerna säger att det här spelet inte är så bra enligt mig, det är ganska coolt till en början men det tvingar dig att titta på annonser för att göra små saker som att gå till nästa nivå lägga till och lägga till varannan till var fjärde nivå, inte varenda en, det tappar bara intresset snabbt som jag sa, det är ett snyggt spel men för resten av det är det snyggt hemskt så det är 3 stjärnigt
Jag gillar handlingen väldigt mycket i det här spelet. Men karaktärerna kommer mest från Dragonball Anime. Vissa karaktärer vet var de kommer ifrån. Jag skulle vilja ha fler alternativ för karaktärer och deras färdigheter. Det kommer att göra det här spelet mycket mer fantastiskt. Dessutom borde ni lägga till Naruto Story mod också! Eller annan anime som Bleach eller One Piece. Det kommer att göra det här spelet ännu bättre, jag är säker på att ni inte vill att folk ska tröttna på karaktärernas återkommande mönster och deras färdigheter. Hittills var det riktigt kul!
Det här spelet är svagt eftersom du gav vissa chefer mer makt vilket är svårt för vissa av oss att vinna
Spelet är inte mycket, allt är sig likt, jag menar samma attacker och det. Annonser... jag ska inte ens prata om dem
✌️👍👍👍👍
Det är ganska bra men inte riktigt, jag gillar inte hur det kommer en annons efter varje slagsmål när de inte varar så länge. Jag tror att ett dbz-spel specifikt bara bör ha dbz-grejer. Dessutom kan inte alla karaktärer låsas upp om du inte är villig att spendera pengar.
Stickman Warriors
Ok, så det här är riktigt bra, men när jag vinner en diamant läggs det inte till mer om jag vinner den i samma diamant. Fixa det här tack
Umm okej, så jag började spela igår för jag blev uttråkad, jag gillade spelet men i morse kan jag inte ens öppna spelet, bara svart skärm och kan inte göra någon operation, jag försökte öppna det online och offline men gör det det fungerar inte, hoppas det löser sig eftersom jag har gjort många framsteg, berätta åtminstone vad jag ska göra för att fixa det här. Tack
jag gillar det somatsh